9 клас

Шановні дев'ятикласники! Пропоную Вам спробувати вивчити деякі теми з географії самостійно. Думаю, що вам буде цікаво. Для цього перегляньте, будь ласка, рекомендовані матеріали, опрацюйте відповідний матеріал в підручнику, виконайте відповідні практичні завдання, перейдіть за посиланнями на інтернет ресурси і виконайте завдання, запропоновані для перевірки рівня засвоєння нових знань, а також тести, попередньо зареєструвавшись під своїм ім'ям.
Удачі Вам! 😉

ВСІ ВИКОНАНІ РОБОТИ ВІДПРАВЛЯЙТЕ НА ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ irinarudneva654@gmail.com

Завдання на 13.03.2020
Тема: "Виробництво машин та устаткування. 
Роль машинобудування в сучасному світі. Різноманітність підприємств та чинники їх розміщення. Спеціалізація та кооперування у  машинобудуванні."
1. Перегляньте відео до уроку, перейшовши за посиланням - http://video.novashkola.ua/9-klas/geografiya-9-klas/urok-18/
2. Опрацюйте § 29, 30:
  - питання і завдання стр. 155 та 163
  - письмово виконайте завдання розділу  "Працюємо самостійно". Результат своєї! роботи 👉 - на e-mail (див. Вище👆)
3. Перевірте свої знання.  Виконайте тести, перейшовши за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=603693 , попередньо зареєструвавшись під своїм ім'ям.

Завдання на 16.03.2020
Тема: Практична робота № 7 «Позначення на контурній карті України центрів виробництва транспортних засобів та пояснення чинників їх розміщення» 

1. Перегляньте відео до уроку, перейшовши за посиланнями - https://www.youtube.com/watch?v=7vA9BVzhU0M
https://www.youtube.com/watch?v=L0u_JQzyvqg
2. Опрацюйте §30-31
3. Виконайте завдання практичної роботи
Завдання:
А) Користуючись текстом, заповніть таблицю (див. нижче👇)
Чинники розміщення підприємств машинобудування (картки чинників)
• Наукоємний (науково-технічний) Сучасне машинобудування неможливо уявити без широкого впровадження наукових розробок, тому виробництво найбільш прогресивної і складної техніки концентрується в районах і цен трах, які мають високорозвинену наукову базу.
• Трудомісткий (великі витрати праці і висока кваліфікація працівників) Наприклад, для виробництва 1 т мінеральних добрив потрібно всього 2–3 години. Ткацький верстат важить 2 т, а щоб його виготовити, необхідно 1000 годин робочого часу.
 • Сировинний (металомісткій) Виробництво деяких видів машин (металургійного, енергетичного, гірничошахтного устаткування) потребує багато металу. Заводи для їхнього виробництва переробляють за рік сотні тисяч тонн металу, тому наближення металомістких галузей до металургійних баз зменшує витрати на доставку сировини.
 • Транспортний Оскільки перевезення машин та їхніх деталей здійснюється на великі відстані і в різних напрямках, машинобудівні заводи розміщаються на великих транспортних магістралях.
 • Споживчий. Продукція машинобудування дуже різноманітна. Вона потрібна всюди, тобто для неї характерна повсюдність споживання. Багато машинобудівних підприємств орієнтовано на споживачів продукції, оскільки їхню продукцію складно транспортувати через велику вагу або розміри.
Виробництво транспортних засобів

Продукція та виробництва
Центри розвитку
Чинники розміщення

1
Виробництво залізничних локомотивів і рухомого складу
Локомотиви
Вагони

2
Будування суден і човнів
Морські судна
Річкові судна


3
Виробництво автотранспортних засобів
Складання легкових автомобілів
Автобуси
Міський електротранспорт
Мотоцикли, велосипеди

4
Виробництво повітряних літальних апаратів
Літаки
Авіаційні двигуни
Б). Користуючись картами атласу, нанесіть ці центри на контурну карту "Машинобудування"   

В). Зробіть висновок про принципи розміщення та ступінь розвитку виробництва транспортних засобів у різних регіонах України.
Г). Результати роботи (фото своєї  контурної карти та виконаної роботи у своєму зошиті 👉 - на e-mail (див. Вище👆)

Завдання на 20.03.2020
Тема: "Виробництво тканин, одягу, взуття" 
1. Перегляньте відео до уроку, перейшовши за посиланням  - http://video.novashkola.ua/9-klas/geografiya-9-klas/urok-23/
2. Опрацюйте § 32:
  - питання і завдання стор. 178-179
  - виконайте дослідження "Малі та середні міста України - це центри швейного виробництва"   Результат своєї! роботи 👉 - на e-mail (див. Вище👆)
3. Опрацюйте § 33:
 - питання і завдання стор. 178-179
 - виконайте завдання розділу "Працюємо самостійно" (виконується за бажанням учня для додаткової оцінки). Результат своєї! роботи 👉 - на e-mail (див. Вище👆)
4. Перевірте свої знання.  Виконайте тести, перейшовши за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=233380, попередньо зареєструвавшись під своїм ім'ям.

Завдання на 23.03.2020
Тема: "Виробництво харчових продуктів, напоїв"
1. Перегляньте відео до уроку, перейшовши за посиланням
 http://video.novashkola.ua/9-klas/geografiya-9-klas/urok-24/
2. Опрацюйте § 34:
  - питання і завдання стор. 189
  - виконайте дослідження "Українські та імпортні продукти в споживчому кошику вашої родини". Результат своєї! роботи 👉 - на e-mail (див. вище👆)
3. Перевірте свої знання.  Виконайте тести, перейшовши за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=205926, попередньо зареєструвавшись під своїм ім'ям.

ДО ЗУСТРІЧІ ПІСЛЯ КАНИКУЛ !!!


Шановні учні!
Оскільки зараз Internet може бути перевантажений, можливо, Вам буде зручніше 
відсилати свої роботи у Viber. 
Будь ласка👉№ +380972973113
03.04.2020
Шановні дев'ятикласники! Вітаю Вас після канікул. Сподіваюся, що Ви встигли відпочити. Хоча, деякі з Вас працювали і на канікулах. Завдання будуть надаватися відповідно до розкладу уроків. Бажаю Вам натхнення і наснаги!

Завдання на 03.04.2020
 Оскільки зараз карантин, то ми продовжуємо організовувати свою роботу через дистанційне навчання. Сьогодні я вам пропоную опрацювати тему "
Виробництво продуктів харчування в світі".  Для якісної і повноцінної роботи вам будуть потрібні: мережа інтернет, підручник з географії для 9 класу, географічний атлас, контурна карта і гарний настрій. Тому вперед! Бажаю вам успіху!
Тема: "
Виробництво продуктів харчування в світі"
1. Перегляньте відео за посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=8BHeNwcezLQ&t=26s
2. Опрацюйте § 35:
  - питання і завдання стор. 195
  - виконайте дослідження "Українські та імпортні продукти в споживчому кошику вашої родини". Результат своєї! роботи 👉 - на e-mail або у Viber(див. вище👆)

3. Перевірте свої знання.  Виконайте тести, перейшовши за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=213228, попередньо зареєструвавшись під своїм ім'ям.


Завдання на 06.04.2020
Тема: Дослідження. «Традиційні продукти харчування в України та країнах-сусідах».
                                                                    Хід дослідження
Кожна країна світу має особливі умови для розвитку різних галузей харчової промисловості, що обумовлює відмінності традицій харчування та багатство національних кухонь. Водночас вплив глобалізації на всі сфери господарської діяльності сприяє формування потужних ТНК, що  спеціалізуються на виробництві продуктів харчування, виробляють та поширюють свою продукцію в багатьох країнах.
Завдання 1. Установіть відповідність між стовпцями:
А) кава;                                          1) Японія;
Б) плов;                                           2) Грузія;
В) гамбургер;                                 3) Італія;
Г) борщ, вареники,голубці;           4) Узбекистан;
Д) карпаччо, піца;                          5) Швейцарія;
Є) фондю;                                        6) США;
Ж) шашлик;                                     7) Україна;
З) суші.                                             8) Індія.
Результат – у таблицю і на e-mail (або у Viber):

А
Б
В
Г
Д
Є
Ж
З
1








2








3








4








5








6








7








8








Завдання 2. Розпізнайте особливості національної кухні народів світу. Вставте  пропущені слова: 
 1. Характерна риса німецької національної кухні різномаїття _____, які наявні в  найширшому асортименті.
2.  Більшість населення Індії в загалі не їсть _______
3.  Національний китайський напій_______
4.  Основу харчування корейців становить _______
5.  Основний харчовий продукт у Мексиці - ________
6.  Одним із продуктів харчування народів Данії,Норвегії, Швеції є______
7.  Основу монгольської кухні становить _______ , рідше________
8.  Єгиптяни та інші північно-африканські народи надають перевагу перед іншими продуктами харчування ________
9.  Важливими продуктами в сучасній національній грецької кухні є ______
10. Серед основних турецьких страв _______
11. Французькі кулінари винайшли _______. та довели їх до досконалості.
12.  Американці найбільше полюбляють _______
Для відповіді можна використовувати слова:  чай, кукурудза, соуси, м'ясо, рис, баранина, сосиски, риба та інші море продукти, яловичина та птиця, оливки, йогурт, гамбургери, сарма, долма (долма́ — страва, що являє собою начинені овочі або листя (як правило, виноградне).
Завдання 3. Користуючись інтернет-сайтами ТНК, що зазначені в таблиці, дізнайтеся, виробництва яких з них представлені в Україні. Яку продукцію вони виробляють і де розташовані?

Завдання 4. Виконайте завдання Дослідження у підручнику на стор. 195
Результат свого дослідження – 👉на e-mail або у Viber



Завдання на 10.04.2020
Тема: "Транспорт, його роль у національній економіці та формуванні світового господарства. Види транспорту, їхні переваги й недоліки. Транспорт України." 
1. Перегляньте відео за посиланням –
https://www.youtube.com/watch?v=GrVdVMXb_TU – Залізничний транспорт, його роль у перевезенні вантажів
https://www.youtube.com/watch?v=dU7_CoMXTx0 – Автомобільний транспорт
https://www.youtube.com/watch?v=V2i7kmCtDDg – Значення транзитних перевезень
2. Опрацюйте § 36:
- питання і завдання стор. 200
- знайдіть в Internet та випишіть у зошити визначення видів транспорту : фунікулер, гужовий транспорт
- випишіть з § визначення всіх нових термінів
- письмово виконайте «Практичне завдання».Зразок таблиці 

Вид транспорту

Переваги

Недоліки

 

 

 

- письмово виконайте завдання розділу "Працюємо самостійно". 
3. Перегляньте відео за посиланням –
https://www.youtube.com/watch?v=I0Rx-zwtHYs – Транспорт України
https://www.youtube.com/watch?v=-SUfBasfe0k – Коли запрацює річковий транспорт в Україні
4. Опрацюйте § 37:
- питання і завдання стор. 206-207
- виконайте таблицю у зошиті.

                                Транспорт України

Вид транспорту

Місце за пасажирообігом

Місце за вантажообігом

Найважливіші магістралі

Найбільші транспортні вузли

 

 

 

 

 


- письмово виконайте «Дослідження» (стор. 207)
5. Результат своєї! роботи (не з Internet!!!) - 👉 на e-mail або у Viber (див. вище👆) 
6. Перевірте свої знання. Виконайте тести, перейшовши за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=475206 , попередньо зареєструвавшись під своїм ім'ям. Посилання активне до 09ч. 00 хв 13.04.20!!!


Завдання на 13.04.2020
Тема: «Транспорт світу. Країни, що вирізняються високим рівнем розвитку мережі залізниць й автомобільних шляхів. Найбільші морські порти, їхній вплив на розміщення промисловості. Найбільші судноплавні річки світу. Найбільші аеропорти світу. Міжнародні транспортні коридори.»
1. Перегляньте відео-урок за посиланням –
https://www.youtube.com/watch?v=7uvUmj9DYyc 
2. Знайдіть в Internet та випишіть у зошити визначення «світова транспортна система», «міжнародні транспортні коридори (МТК)»
3. Опрацюйте § 38:
- питання і завдання стор. 213
- письмово виконайте завдання № 1 розділу «Поміркуйте»
4. Результат своєї! роботи (не з Internet!!!) - на мій e-mail.
5. Перевірте свої знання. Виконайте тести, перейшовши за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=382955, попередньо зареєструвавшись під своїм ім'ям. Посилання активне до 16.04.20 (15 год. 00 хв.)!!!


Шановні учні !!!
Будь ласка, будьте уважні при проходженні тестів! 
Приступайте до їх виконання після вивчення теми !!!
Враховуватися будуть результати першої спроби, а не останньої!!!


Завдання на 17.04.2020
Тема: «Торговля как вид услуг. Формы торговли. Показатели внешней торговли. Торговля в Украине. Объемы и структура экспорта и импорта товаров и услуг. Факторы концентрации розничной торговли в населенных пунктах, регионах.»
1. Перегляньте презентацію до уроку за посиланням –
https://drive.google.com/file/d/1Kn3DeJWQEJwcBlyhwYswXKNSdh_cyr5c/view
2. Опрацюйте § 39:
- випишіть у зошити та вивчіть визначення понять: торгівля, торгівельний баланс,зовнішньо-торгівельний обіг.
- складіть у зошті таблицю «Види торгівлі»
- питання і завдання стор. 218
- письмово виконайте завдання розділу «Поміркуйте»
4. Результат своєї! роботи (не з Internet!!!) - на мій e-mail або у Viber
5. Перевірте свої знання. Виконайте тести, перейшовши за посиланням 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=319118, попередньо зареєструвавшись під своїм ім'ям. Посилання активне до 23.04.20 (15ч. 00 хв.)!!!

Шановні учні та батьки!
Величезне прохання відправляти результати своєї роботи
з 8.00 до 18.00
Дякую за розуміння!!!



Завдання на 24.04.2020
Тема: «Світовий ринок товарів і послуг. Основні напрями зовнішньоторговельних зв’язків. Світова організація торгівлі. Регіональні зони вільної торгівлі (NAFTA, ASEAN та ін.)»
1. Пригадайте, що таке торгівля, торгівельний баланс, товарообіг, експорт, імпорт
2. Перегляньте відео та відео-презентацію до уроку за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=zLjdvs62qeA – світовий ринок товарів та послуг
https://www.youtube.com/watch?v=4rHGoeDC6wM - Україна в СОТ
https://youtu.be/0VUia-uyD04 - що таке зона вільної торгівлі
2. Опрацюйте § 40:
- питання і завдання стор. 223-224
- користуючись Internet - ресурсами та підручником, заповніть у зошиті таблицю: 
            Найбільші торгівельно-економічні організації світу

Назва організації

Штаб-квартира

Країни, які входять

Мета діяльності

Світова організація торгівлі (СОТ)

 

160 країн світу

 

Європейський Союз (ЄС)

 

 

 

Північноамериканська угода про вільну торгівлю (НАФТА)

 

 

 

Асоціація держав Південно-Східної Азії (АСЕАН).

 

 

 

- виконайте «Практичне завдання» стор. 224
4. Результат своєї! роботи (не з Internet!!!) - на мій e-mail або у Viber
5. Перевірте свої знання. Виконайте тести, перейшовши за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=535349. Посилання активне до 26.04.20 (15.00 год.)!!


Завдання на 27.04.2020
Тема: «Туризм як складник національної економіки. Міжнародний туризм»
1. Перегляньте відео та презентації:
https://drive.google.com/file/d/16VeG6m867xPSb1yYE1nXm6Ejl2eZCaZv/view?usp=sharing- - міжнародний туризм https://sway.office.com/jBMX7RKN88ow1XTF?ref=Link&loc=play – туризм в Україні
https://www.youtube.com/watch?v=sOhjciFJw34 – внутрішній туризм в Україні
2. Опрацюйте § 41:
- питання і завдання стор. 229
- дослідіть за допомогою інтернет-ресурсів складові рекреаційно-туристичного потенціалу туристичних районів України та письмово виконайте «Практичне завдання» (стор. 229). Результати роботи занесіть до таблиці

Туристичний потенціал України

Назва району

Географічне положення

Найвідоміші природні об’єкти

Найвідоміші культурно-історичні об’єкти

Види туризму

Карпатський

 

 

 

 

Поліський

 

 

 

 

Подільський

 

 

 

 

Київський

 

 

 

 

Харківський

 

 

 

 

Дніпровсько-Донецький

 

 

 

 

Причорноморський

 

 

 

 

3. Опрацюйте § 42:
- питання і завдання стор. 234
4. Результат своєї! роботи (не з Internet!!!) - на мій e-mail irinarudneva654@gmail.com
або у Viber  +380972973113
5. Виконайте інтерактивну вправу «Мальовнича Україна» https://learningapps.org/9218836 
6. Перевірте свої знання. Виконайте тести, перейшовши за посиланням
- https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=555307, попередньо зареєструвавшись під своїм ім'ям.
Посилання активне до 30.04.20 (15 год. 00 хв.)!!!


Завдання на 04.05.2020
Тема: «Наукова діяльність. Освіта. Охорона здоров’я»
1. Перегляньте відео та презентації:
https://www.youtube.com/watch?v=XII1oF_QjjI - Наукова діяльність. Освіта. Охорона здоров'я.
https://www.youtube.com/watch?v=l-tnoboSK0Y - Галузі соціальної сфери
2. Опрацюйте § 43:
- питання і завдання стор. 241;
- випишіть у зошит поняття технопарк, технополіс;
- використовуя відео «Галузі соціальної сфери» запишіть у зошит структуру освіти;
- Ознайомтеся із рейтингом університетів світу за посиланням https://www.topuniversities.com/university-rankings/world-university-rankings/2019. Випишіть у зошит першу п’ятірку університетів світу та університети України, які ввійшли у ТОП-1000 університетів світу. Чому рейтинги українських ВНЗ низькі?
3. Результат своєї! роботи (не з Internet!!!) - на мій e-mail - irinarudneva654@gmail.com або у Viber +380972973113
4. Перевірте свої знання. Виконайте тести, перейшовши за посиланням
- https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=626155, (встановлена одна спроба!!!).
Посилання активне до 06.05.20 (09 год. 00 хв.)!!!

Шановні учні !
Величезне прохання відправляти результати своєї роботи
з 8.00 до 18.00
Дякую за розуміння!!!




Завдання на 08.05.2020
Тема: «Фінансові послуги. Комп’ютерне програмування»
1. Перегляньте відео-презентацію:
- https://www.youtube.com/watch?v=b9HrnYsaH_4
та відео-урок - https://www.youtube.com/watch?v=gmTCssAm0EA 
2. Опрацюйте § 44-45:
- випишіть у зошит та вивчіть поняття: фінансові послуги та їх види (фінансового посередництва, страхові, кредит), фондові біржі, валютні біржі, офшори, ІТ- послуги, аутсорсинг;
- дайте короткі письмові відповіді (2-3 речення) на питання:
а) Що таке кредит? Які країни мають найрозвинутіші послуги кредитування?
б) Які функції виконують МВФ та Світовий банк?
в) Які установи здійснюють фінансові послуги?
г) Яка мета діяльності офшорних зон? Які країни здебільшого відносять до офшорів?

- питання і завдання (усно)стор. 246, 249;
3. Письмово виконайте завдання розділу «Набуваємо практичних навичок»
4. Результат своєї! роботи (не з Internet!!!) - на мій e-mail або у Viber
5. Перевірте свої знання. Виконайте тести, перейшовши за посиланням
- https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=604880. Посилання активне до 14.05.20 (15 год. 00 хв.)!!!

Увага!!!
На наступному уроці - КОНТРОЛЬНА РОБОТА, 
обмежена у часі 
з 10.00 год. до 11.00 год!!!
Повторіть весь вивчений матеріал і, будь ласка, сплануйте свій час таким чином, щоб встигнути її виконати!!!

Завдання на 15.05.2020
 Тема:
«Контрольна робота № 2»

Звертаю вашу увагу, контрольна робота виконується за варіантами відповідно до ваших робочих місць у кабінеті (сподіваюсь, що Ви їх ще пам’ятаєте!!!) Посилання буде активне з 10.00 до 14 год. 00 хв.!!! 

 Виконайте тести відповідно до вашого варіанту, перейшовши за посиланням

І варіант -  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=473459

ІІваріант -  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=951714

Посилання активне тільки сьогодні до 14 год. 00 хв!! 


Завдання на 18.05.2020

Тема: «Глобальні проблеми людства. Поняття про глобальні проблеми людства, причини їх виникнення. Проблема війни і миру. Проблема тероризму. Екологічна проблема. »
1. Опрацюйте § 46:
- випишіть у зошит та вивчіть поняття: глобальні проблеми, глобалістика.
- питання і завдання стор. 257;
2. Письмово виконайте завдання розділу «Працюємо в групах»
3. Результат своєї! роботи (не з Internet!!!) - на мій e-mail або у Viber

 


Комментариев нет:

Отправить комментарий